Προκήρυξη θέσεων εργασίας για το πρόγραμμα «Στέγαση & Εργασία για τους αστέγους ΙΙΙ»

(υπό τη χρηματοδότηση του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής & Οικογένειας)

               

Το Κοινωνικό ΕΚΑΒ -Κοινωνικό Ελληνικό Κλιμάκιο Άμεσης Βοήθειας - στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος  «Στέγαση και εργασία για τους αστέγους III»  αναζητά συνεργάτες  για την στελέχωση των Σχεδίων στην  Αθήνα και στη Νέα Προποντίδα Χαλκιδικής με τις εξής ειδικότητες: 1) Βοηθός Λογιστή - Αθήνα, 2)Διοικητικός Υπάλληλος Γενικών Καθηκόντων - Αθήνα  & Χαλκιδική, 3) Κοινωνικό Λειτουργό - Αθήνα & Χαλκιδική, 4) Διοικητικός Υπάλληλος -Υπεύθυνος Υλοποίησης Προγραμμάτων (Αθήνα).

 

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να αποστείλουν Βιογραφικά και Επιστολή Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος με την ένδειξη της θέσης και της πόλης που επιθυμούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. μέχρι την 24 Απριλίου 2025.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 72 55 363 (υπεύθυνη Φαίη Αποστόλου).

Το Κοινωνικό ΕΚΑΒ εξετάζει κάθε αίτηση με βάση τα προσόντα που ζητούνται για κάθε θέση και με βάση την αρχή των ίσων ευκαιριών. Κατά την εξέταση των βιογραφικών θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα. Το Κοινωνικό ΕΚΑΒ, δύναται να ζητήσει επιπλέον στοιχεία, τα οποία κρίνει απαραίτητα.

Τα βιογραφικά και τα προσωπικά σας δεδομένα δε διαβιβάζονται σε τρίτους και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για να διερευνηθεί η προοπτική της μελλοντικής επαγγελματικής συνεργασίας. Κάθε επεξεργασία προσωπικών δεδομένων πραγματοποιείται σύμφωνα με τις εθνικές διατάξεις περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και κάθε υποψήφιος διατηρεί δικαίωμα ενημέρωσης, πρόσβασης και αντίρρησης.

 

Βοηθός Λογιστή (πλήρους απασχόλησης) 

Απαραίτητα προσόντα

  • Απόφοιτος σχολής (ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ) λογιστικής-οικονομικής κατεύθυνσης
  • Eργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 3 χρόνια σε οργανωμένο λογιστήριο
  • Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
  • Καλή γνώση λογιστικού σχεδίου
  • Πολύ καλή γνώση στην τήρηση διπλογραφικών βιβλίων
  • Εμπειρία στην συμφωνία πελατών, προμηθευτών και τραπεζών
  • Γνώση συστημάτων ERP
  • Καλή γνώση MS Office
  • Ικανότητα οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
  • Ικανότητα ομαδικότητας και συνεργασίας

Καθήκοντα

  • Συμφωνία τιμολογίων και εντοπισμός αποκλίσεων
  • Δημιουργία και ενημέρωση εκθέσεων δαπανών
  • Προετοιμασία τραπεζικών καταθέσεων
  • Καταχώριση οικονομικών συναλλαγών σε εσωτερικές βάσεις δεδομένων
  • Τήρηση ψηφιακών και συμβατικών οικονομικών αρχείων
  • Έκδοση τιμολογίων για πελάτες και εξωτερικούς συνεργάτες, ανάλογα με   τις ανάγκες
  • Διεκπεραίωση εργασιών που σχετίζονται με Δ.Ο.Υ, Ασφαλιστικά Ταμεία, Τράπεζες
  • Συμμετοχή σε τριμηνιαίους και ετήσιους ελέγχους

 

Διοικητικός υπάλληλος γενικών καθηκόντων (πλήρους και μερικής απασχόλησης)

Απαραίτητα προσόντα

  • Eργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 3 χρόνια σε διοικητική θέση εργασίας
  • Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ (όλα τα εργαλεία του MS Office, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης) και ευχέρεια στη χρήση κάθε ηλεκτρονικού εξοπλισμού.
  • Γνώση τυφλού συστήματος δακτυλογράφησης.
  • Καλή γνώση αγγλικών.

Συνεκτιμώμενη εμπειρία

  • Εμπειρία εθελοντικής δράσης.
  • Επαγγελματική εμπειρία με ανθρωπιστικές ή κοινωνικές οργανώσεις.
  • Εμπειρία με ευάλωτες ομάδες (παιδιά, ασθενείς, άτομα με αναπηρία κλπ.).

Συνεκτιμώμενα προσόντα

  • Γνώση άλλων ξένων γλωσσών.
  • Άδεια οδήγησης.

Προσωπικά ειδικά χαρακτηριστικά

  • Οργανωτικότητα.
  • Ικανότητα λήψης πρωτοβουλιών.
  • Ενεργή προορατικότητα («proactive»).
  • Στοχοπροσήλωση.
  • Ικανότητα αντιμετώπισης απροόπτων.
  • Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης.
  • Δεξιότητες συνεργασίας στο πλαίσιο ομαδικής λειτουργίας.
  • Ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας και διαμεσολάβησης.
  • Ευαισθησία και διάθεση εμπλοκής στο ανθρωπιστικό εγχείρημα.
  • Εξελιξιμότητα (ικανότητα να εξελίσσεται).

Καθήκοντα

  • Διοικητική υποστήριξη στο Πρόγραμμα «Στέγαση και εργασία για τους αστέγους ΙΙΙ» .
  • Διαχείριση εγγράφων.
  • Διαχείριση εσωτερικών και εξωτερικών συναντήσεων και επαφών.
  • Διερεύνηση, επικοινωνία και ανεύρεση κατοικιών και σύνδεση των υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας.
  • Επικοινωνία και ανεύρεση ειδών και προμηθειών για τις ανάγκες του Προγράμματος.
  • Συμμετοχή στις ομάδες προσωπικού και στην εκπαίδευση του προσωπικού.
  • Κάθε άλλη συναφή εργασία που ανατίθεται από το Συντονιστή και τη Διοίκηση

 

Κοινωνικός Λειτουργός (πλήρους απασχόλησης)

Απαραίτητα προσόντα

  • Πτυχίο ή δίπλωμα Κοινωνικής Εργασίας ή Κοινωνικής Διοίκησης με κατεύθυνση Κοινωνικής Εργασίας ή Κοινωνικής Διοίκησης και Πολιτικής Επιστήμης εισαγωγική κατεύθυνση Κοινωνικής Διοίκησης με κατεύθυνση προχωρημένου εξαμήνου Κοινωνικής Εργασίας ή Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας με κατεύθυνση προχωρημένου εξαμήνου Κοινωνικής Εργασίας Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή ακαδημαϊκά ισοδύναμος ή ισότιμος τίτλος αντίστοιχης ειδικότητας σχολών της αλλοδαπής ή Πτυχίο ή δίπλωμα Κοινωνικής Εργασίας Τ.Ε.Ι. της ημεδαπής ή ισότιμος τίτλος αντίστοιχης ειδικότητας σχολών της αλλοδαπής».
  • Υποχρέωση κατοχής Άδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος κοινωνικού λειτουργού και βεβαίωσης μέλους του Συνδέσμου Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδος.
  • Συναφή επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον τριών ετών.
  • Εμπειρία σε εργασία σε πρόγραμμα πλαισίωσης ευπαθών ομάδων.
  • Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας.
  • Άριστη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών.
  • Δεξιότητες συνεργασίας και συντονισμού στο πλαίσιο ομαδικής λειτουργίας.
  • Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης, ανάληψη πρωτοβουλιών, ικανότητα οργάνωσης, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων σε καθημερινές καταστάσεις και σε κρίσεις.

Συνεκτιμώμενα προσόντα

  • Άδεια οδήγησης ΙΧ αυτοκινήτου.
  • Εμπειρία εθελοντικής απασχόλησης.

Καθήκοντα

  • Ατομικές συνεδρίες και γραπτή καταγραφή
  • Γνώση κοινωνικοπρονοιακών ζητήματων και εγγραφή ανήλικων τέκνων στο σχολείο
  • Ομαδικές συμβουλευτικές συνεδρίες
  • Χαρτογράφηση υπηρεσιών Δήμου και ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας
  • Ενημέρωση για ενεργά προγράμματα εργασίας ή παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών από άλλες οργανώσεις
  • Διακριτική παρακολούθηση καθημερινότητας στη περίοδο προσαρμογής στη κατάσταση( από στεγαστική επισφάλεια ή αστεγία σε κατοικία)
  • Ατομικό Πλάνο/δράσης ανά νοικοκυριό
  • Συνεχή παρακολούθηση κοινωνικοπρονοιακών & ιατρικών ζητημάτων και εκπαίδευση για αυτονόμηση
  • Συνεχή συνεργασία με τη κοινωνική υπηρεσία του Δικαιούχου Δήμου και το Συντονιστή
  • Σύνταξη μέρους των παραδοτέων κειμένων, ενδιάμεσων εκθέσεων υλοποίησης φυσικού αντικειμένου και τελικής έκθεσης, σε συνεργασία με το Συντονιστή
  • Συμμετοχή στις εβδομαδιαίες συναντήσεις προσωπικού και ΚΛ
  • Συμμετοχή σε συναντήσεις εποπτείας (2/μήνα)
  • Συμμετοχή σε ημερίδες ενημέρωσης

 

Διοικητικός Υπάλληλος - Υπεύθυνος Υποβολής και Υλοποίησης Προγραμμάτων (πλήρους απασχόλησης)

Απαραίτητα προσόντα

  • Πτυχίο ανώτατης σχολής (θετικής κατεύθυνσης). 
  • Άριστη γνώση της αγγλικής (γραπτά, προφορικά). 
  • Άριστη γνώση Η/Υ.
  • Συναφή προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 ετών σε ανάλογες Διοικητικές θέσεις, Υποβολή, Διαχείριση και υλοποίηση συγχρηματοδοτούμενων και Ευρωπαϊκών έργων.

Συνεκτιμώμενα προσόντα

  • Εμπειρία εθελοντικής απασχόλησης.

Καθήκοντα

  • Ανεύρεση, σχεδιασμός και υποβολή προγραμμάτων.
  • Επικοινωνία με υποψήφιους εταίρους.
  • Παρακολούθηση της πορείας υλοποίησης της πράξης, των σχετικών χρονικών και λοιπών ποσοτικών οροσήμων και διαρκή μέριμνα για την απρόσκοπτη υλοποίηση αυτών. 
  • Σύνταξη και επεξεργασία των κατά περίπτωση απαραίτητων σχεδίων εγγράφων που αφορούν στην υλοποίηση του Έργου. 
  • Υποστήριξη στη διεκπεραίωση του συνόλου των διαχειριστικών εργασιών που απορρέουν από το ρόλο του φορέα ως Δικαιούχου κατά την περίοδο αναφοράς. 
  • Συνεργασία με την ομάδα έργου, τον Υπεύθυνο Έργου και τη Διοίκηση, για την εύρυθμη λειτουργία του, ιδιαίτερα στο πλαίσιο  των ενεργειών που συμμετέχει.
  • Συνεργασία με τον υπεύθυνο έργου και τη Διοίκηση για την επίλυση οικονομικών θεμάτων που προκύπτουν κατά την υλοποίηση του έργου. 
  • Συνεργασία με τον οικονομικά υπεύθυνο του έργου διασφαλίζοντας την ορθή πορεία υλοποίησης και διαχείρισής του. 
  • Υποστήριξη στην ανάπτυξη και εφαρμογή συστημάτων παρακολούθησης οικονομικού και φυσικού αντικειμένου με στόχο την αποτελεσματική λειτουργία του έργου. 
  • Διασφάλιση της ορθής τήρησης όλων των εγγράφων σχετικά με τις δαπάνες και τους ελέγχους του έργου 
FaLang translation system by Faboba

Style Selector

Layout Style

Predefined Colors

Background Image